Khamis, 26 November 2009

saJer MghaPdet bLoG ngN cRiTe iNI..triMalaHhhh...

huhu...lame beno x hapdet blogku ini ek..die cam tggu gaji jgak la..bile gaji dah masuk baru leh hapdet hahaha banyak la alasan ek...emm ari ni nak cite mende ni?koi mikir jap...
hmmm...pasal kawen mude la tibe2 je ek..erm ape pendapat anda pasal kawen mude?dulu...aku cukup xbekenan tol ngn statement ni..pade aku kawen2 ni umo yg sesuai dalm 25 ke atas sesuailah..tup-tup aku pulak kawen mude haa hambik ko dush2!so kene tarik balik statement itu huhu...setelah aku hadapi sendiri aku pon dapat banyak alsan secare otometiknye...well, i kawen awal petamenye mestilah pasal jodoh..jodoh itu ketentuan tuhan kan..kite xleh tolak wlau camne gayenye skali pon....yang kedue cube lihat kehidupan seseorang tu..macam aku sesuailah kan sebab aku dah ade keje tetap sampai ke pencen..makne kate pasal duit poket tu x ade le nak mgharapkan mak bapak lagi ye dak?...yg ketigenye mgkin ade sebab peribadi...like me huhu benci crite lame diungkit kembali..yang iyenye aku dulu memang x tahan nak blah dari rumah bujang yg sedie ade tu..x sekepale bmasam muke buat ape dok situ lg sakit ati aje...almklum la keje cam aku ni slagi lom kawen xleh dok luo dari kawasan tempat kerjeku ini..cobe ko bayangkan, kalau ade budak pompuan baru yang lapor keje kat sini make beliau secare otometiknye akan disumbat ke rumahku..bayangkan klu 5 orang?ha mau macam sarang tikus aje rumah tu..so aku tensen..mak bapak dtg dari jauh pon xleh masok rumah, mghormati rumah bujang la katekan...sedey tau...rumah dh la buruk huhu, kecik pulak tu...skrg dah kawen besh..lege xde dah hal serabot2 lg..kite pon leh beli2 barang2 sendiri memenuhi keperluan hidup..now, i'm very hepi...barang2 rumah komplit dah..family dtg dr jauh leh stay dok 2 ke 3 ari...pastu masak same2 ngn hubby...makan sesame...karoke sesame...tgk telebisen sesame...men gem ps2 sesame wlupon aku slalu kalah...wahh romantis gitu...sumenye sesame...mak ayah pon dah x riso sgt hal kehidupan anaknye di sini sebab dah ade org jage..kalau dulu kerap jugak la diorang datang melawat...udah aku menagis aje, mengadu bgaduh2 ngn hosmet dulu tuh...ye la kan anaknye ini mase tu lom matang lagi mude2 dah kene keje so tekejot la tuh...hah bagus budak tuh dah berambos keje tmpat len..senang ati x tgk muke die tuh!hmmm lagi pun kawen mude dapat mngelakkan maksiat ye dak? (",) ape alasan anda pule?...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan