Selasa, 29 September 2009

Burung Lelayang punye pasal!!!!

Oit!...ari ni nak cite pasal burung lelayang..hangpa kenai dak ngn burung lelayang ni?ala yg slalu dok btenggek kat wayar2 kat tiang2 lampu jalan kat bando2 tu..hah dah kenal?ni nak cite ni...ntah ape mslh burung lelayang ni ngn tmpt keje aku ni xtau la..makin lame makin melampau perangai diekor ni tau!!aku geram ni!!tarik nafas jap..ok cool down..

Pg td aku dtg keje nek moto sorg2 la, smpi kt tempat paking moto tu..mak aii!!(tekezut ni)busuknye!!byknye taik burung!!ape kes ni?!bile tgk keadaan sekeliling, depan tempat bendere tu memutih tanah tar ngn taik2 diekor tu..mcm cat putih menitik2..dah la busuk mcm bau bgkai..kesian moto membe aku pnoh taik diekor tu..dulu kan diekor lepak2 kat sblah kanan bngunan ni..stat bulan pose aku tgk dah bganjak ketengah sket siap lepak2 atas atap lg pnoh bangse die je..ha dlu time aku buke pose kat luo tu cis die leh lempor bom mortar diekor kat lengan baju aku, kat blkg baju aku pon!!ee najis mutawasitah btol la!membe2 yg gelak pon kene jgak, kihkihkih baru fair..mujur la xmasuk dlm nasik tau..ni alih2 pg td udah la die bpindah reramai plak g lepak kat pokok kat tmpat paking moto tu...mujur bukan moto aku yg paling trok..pg td nak blk keje kol 11 aku tgk ade jgak la sket2 taik diekor tu kat moto aku..dlm ati menyumpah seranah la..celake tol menate ni!!(dalam ati je dol)..

Tu cite pasal pg td..ni skrg aku keje ni, ha diekor terbang melayang2 kat udare tu melepek2bunyi bom mortam diekor lempor kat tar depan ni..ee memutih!!dah la memekak aje!pg td ketue aku cakap dah maklum hal ni kat jabatan haiwan...mintak2 cpt2 la diorg ambik tindakan..malu la tmpt keje dah macam ape je busuk kemain..org dtg mesti mengate..ah buat muke sposen je le..

Ni kete "awak" xtau la cmne keadaannye..ermm beserah je la ek..bukan beserah kat kuantan tu tau :P

Burung Lelayang ni sebenonye suke kat tmpt bcahaye kan?patut la sbab ade spot light 3 jibik ha meriah la diekor tuh...dulu2 xde pulak ye betol sungguh dulu xde pon mereke2 ni..rase nak tutup je spot light ni..tp nanti oc mengamuk le pulak..emm sabo yo lah ek..ok la mntk2 sok mslh ni dpt diselesaikan.

p/s utk ocs :- cek pakse la org pejabat haiwan tu tlg kite..bukan kite xpnah tlg dieorg kan x?slalu mintak eskot dulu tu ape...alahai macam la ocs aku reti bukak blog aku ni nak bace ek...harap je la tekak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan