Khamis, 24 September 2009

SOK AKU OFF DUTY!!

Halooo..ari ni aku keje kol 3 sampai kol 7 siang malam bermakne kate skrg ni aku tgh keje la..bile pepagi camni pelagi buat2 sebok la mengadap menatang ni..klu orang lalu kat depan jalan tu pndg sini mesti die cakap "uih sebok btol cek tu keje, dah la raye x dpt cuti, gj pon kecik, bonos lagi la buat celah gg je dah bis" ha itu yg aku nak dengor baru name naik ye tak?kihkihkih korang jgn ikut tau x baik utk kesihatan :p

Haa sok off duty bermakne kate aku balik kol 7 ni jap g xkeje la seharian..tp keje cam aku ni of tu mcm xde makne je balik rumah tido bgn2 dah kol 3, ade la mase sket je, buat2 keje bsuh bju, menggosok sume2 tgk jam dah kol bape pastu tdo..kol 6 pg dah kene bgn siap sedie masuk keje kol 7 sampai kol 11 siang malam..as usuall camtu la tp bgantung jgak pada roste xleh nak bajet sok keje ape sebab roste hari2 dibuat.

Hmm sok angah jd ke x nak dtg rumah ek?along kate klu angah dtg rumah die nak kirim laksa..wahh tekelio dah ni..along nak laksa!!tp mak mtue angah ikot segan plak aku..nak masak pe ek?ah laksa punye pasal layan je la..klu angah xjd dtg aku suh "awak" g cari jgak xkire nak jugak, klu xdpt nanti nak nangis guling2 kat atas lantai cam budak2 kecik tu..

Eh lupe plak td macam ade tedengor jgak sok "awak" berjanji nak ajak mkn KFC kat Temerloh..yahoo!!wak klu janji xtunaikan berdose tau, nanti x dpat ape mohamad adif?ye kap ba ro kap alif ta nun..ha pandai KEBERKATAN..harharhar cam tak ayat tu?cobe teke ye..pandai cite dunie baru!

Layan jgak tinge dengo lagu cari jodoh dr wali band ni..lagu ini kutujukan buat alang kakak kesayanganku..pasal ape?pasal due adiknye udah melangkah die punye bendol tau bukan jendol ye..mengapekah hal ini berlaku?adekah kerane kami adik2nye yang gatal biang?oh tidak..manekan gayenye kami hendak menolak takdir tuhan..ye dak?udah jodoh..alang steady..dlm ati xtau la..usehe lg kamon alang!!ni pasal ape plak cite ni leh masuk dlm entry ni?pelik tol ni sape yang taip ni? ;p

Ei, ok la ye nak membuat keje sket..nak menyapu disamping xlupe juge mengemop lantai tempat kerjaku ini atau name saintifiknye membuat "fitik"..semoge btemu lg kite di lain episod ye..babaii...layann..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan